NAJLEPSZY ŻEL DO MYCIA TWARZY, CZYLI BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ BIOSIARCZKOWY ŻEL GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCY

W związku z tym, że woda czasami mnie podrażnia i wysusza moją skórę, rozpoczęłam poszukiwania produktu, który w łagodny sposób będzie oczyszczał moją twarz. Zależało mi, żeby był to płyn lub żel składający się z przyjaznych składników. Bardzo lubię polskie firmy, zwłaszcza te niedrogeryjne i z mała skalą rozreklamowania. Do takich właśnie cukiereczków, należy firma BALNEOKOSMETYKI, która produkuje dermokosmetyki z leczniczą wodą siarczkową.



Pozytywny wpływ siarki na moją cerę odnalazłam kilka lat temu, kiedy na mojej twarzy było zdecydowanie więcej problemowych jednostek. Wtedy z pomocą przychodziły mi apteczne maści i płyny z domieszka siarki. Efekt po nich był zadowalający, dlatego postanowiłam iść w tym kierunku ponownie. Mimo, że moja cera uległa zdecydowanej poprawie i nie mam większych problemów na niej, od czasu do czasu pojawia się jakiś intruz. Przeglądając ofertę hoteli oraz wypoczynku w atrakcyjnym miejscu, natknęłam się na MALINOWE HOTELE. Zagłębiając się wyczytałam, że oprócz takiej działalności, firma sprzedaje kosmetyki oparte o wodę siarczkową. Spośród produktów odnalazłam kilka interesujących mnie rzeczy. BALNEGOKOSMETYKI ma w swojej ofercie dużą gamę propozycji dla każdego rodzaju skóry. Mnie interesowała głównie cera trądzikowa i udało się!, produkt BIOSIARCZKOWY ŻEL GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCY DO MYCIA TWARZY, znalazł się w moim koszyku.


Zanim opiszę szczegóły tego produktu, chciałabym zwrócić Waszą uwagę na firmę BALNEOKOSMETYKI. W kwestii jakości obsługi oraz profesjonalizmu, dla mnie majstersztyk. Paczki porządnie zapakowane, emaile z informacjami o stanie przesyłki, itp. regularnie wysyłane, zgodność produktów z opisem 100%, możliwość różnych sposobów wysyłki ogromna oraz miła obsługa. To wszystko sprawia, że powrócę jeszcze niejednokrotnie do zakupów w ich sklepie online, który znajdziecie TUTAJ. Jest to moja obiektywna i prywatna ocena, ze względu na miłe doświadczenie z tą firmą.


BIOSIARCZKOWY ŻEL GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCY jest produktem przeznaczonym do cery tłustej, mieszanej i trądzikowej. Opakowanie żelu jest bardzo higieniczne i poręczne, a sam produkt dozuje się w przyjemny sposób. Ponad to prostota grafiki oraz jakość plastiku z jakiego wykonano opakowanie dostają ode mnie dużego plusa. Na buteleczce mamy opisane dokładnie, właściwości żelu, wody siarczkowej oraz skład produktu. W składzie żelu znajdziemy dużo fajnych składników aktywnych między innymi: woda siarczkowa, ekstrakt z torfu, mydlnicy lekarskiej, kory wierzby białej, masło jojoba, olej jojoba oraz olej grejpfrutowy. Większość z nich ma działanie regulujące produkcję sebum, wyciszenie zmian trądzikowych i unormowanie cery tłustej, mieszanej i trądzikowej. Ważna informacją jest to, że żel nie zawiera parabenów.


Konsystencja produktu żelowa i po nałożeniu na dłoń utrzymująca się w miejscu. Co mi osobiście bardzo odpowiada, nie lubię jak produkt mi ścieka z dłoni zanim zdążę go nałożyć na twarz. Kolor lekko żółtawy z widocznymi białymi drobinkami jojoba. To właśnie one mają zapewnić naszej skórze głębokie oczyszczenie i wygładzenie skóry. Zapach obłędny, jestem fanką cytrusów i nuty cytrusowe w kosmetykach pozytywnie na mnie działają. Produkt nakłada się na dłonie i kolistymi ruchami rozprowadza po wilgotnej skórze twarzy. Następnie spłukuje się go ciepła wodą, ja staram się wykorzystywać wodę przegotowaną lub termalną. 


Punkt kulminacyjny, czyli efekty, dla mnie rewelacyjne. Produkt nie ma sobie równych, wszystkie żele i płyny, które stosowałam do tej pory powędrowały do kosza. Żel świetnie oczyszcza twarz, bez uczucia pieczenia, swędzenia, czy ściągnięcia. W bardzo przyjemny sposób nawilża moją skórę, cera stała się gładsza, a ilość zaskórników zdecydowanie się zmniejszyła. Niechciani goście na mojej twarzy pojawiają się zdecydowanie rzadziej, a gdy nawet zagoszczą w okresie trudnych dni, szybko się ewakuują. Po zastosowaniu produktu twarz staje się matowa, a koloryt skóry zdecydowanie się ujednolicił. Stosuję ten żel już od 3 miesięcy, jego pojemność to 200 ml, a zużyłam go zaledwie połowę. Jest niesamowicie wydajny, jego koszt to około 29 zł plus przesyłka. Nie jest dostępny stacjonarnie, ale można zamówić go przez stronę producenta. BIOSIARCZKOWY ŻEL jest zdecydowanie moim faworytem, do którego będę wracała.


 

 Jeżeli spodobał Ci się ten post, podziel się nim z innymi i śledź mnie, aby być na bieżąco.

  Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Image and video hosting by TinyPic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Edith Beauty& Lifestyle , Blogger