DIY - ZRÓB TO SAM KARTKA URODZINOWA

Dziś chciałabym Wam zaprezentować bardzo prostą i efektowna do wykonania kartkę urodzinową. Oczywiście możecie zmienić jej tematykę i dostosować ją do innej okazji. Do wykonania tej kartki zainspirował mnie tatuaż, który widziałam w wakacje na plaży u dziewczyny. Miała wytatuowany podobny motyw z tym, że tonacja kolorystyczna była zdecydowanie bardziej intensywna. Ponad to nadarza się u mnie okazja urodzin bardzo bliskiej mi osoby. Postanowiłam zatem "wakacyjny wzór" nieco dostosować do indywidualnej potrzeby. 



Do przygotowania mojej kartki potrzebowałam: kolorowej i białej kartki A3, taśmy dwustronnej, piankowych serduszek, wydruków z życzeniami oraz postacią dziewczynki. Jak widzicie nie trzeba zbyt wiele do wykonania naszego prezentu. Beżową kartkę zginamy na pół, następnie z białej wycinamy odpowiedniej wielkości lekko falowany prostokąt. Przyklejamy przy pomocy dwustronnej taśmy do beżowej kartki. W dowolnym programie graficznym przygotowujemy napis z życzeniami i grafikę. Kiedy mamy je już wydrukowane, odpowiednio wycinamy. Jednym z ostatnich elementów jest ułożenie serc i pozostałych elementów na białym tle w zadowalający nas sposób. Pozostaje wszystko przykleić trwale taśmą i dorysować sznurki dla baloników, gotowe!.

Myślę, że wykonanie takich okolicznościowych kartek jest bardzo przyjemne. Umożliwia oddanie się naszej fantazji, a osoba obdarowana taką drobnostką własnoręcznie robioną przez darczyńcę. Sprawi szczery uśmiech na jej twarzy i utkwi w pamięci obdarowanego. Do wykonania takich kart możemy wykorzystać praktycznie wszystko. Dodatkowo fajnym akcentem jest podkreślenie osobowości obdarowywanej osoby, np. gdy jej hobby to motocykle, climbing, windsurfing, itp. Można zaprojektować kartkę rysując lub wklejając coś związanego z daną tematyką. 


 

 Jeżeli spodobał Ci się ten post, podziel się nim z innymi i śledź mnie, aby być na bieżąco.

  Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Image and video hosting by TinyPic

1 komentarz:

  1. Na urodziny mojego chłopaka chcę mu dać drukowaną zaprojektowana przeze mnie kart. Drukowałem już wcześniej ulotki wroclaw w tej drukarni i byłam bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Edith Beauty& Lifestyle , Blogger