PROMOCJA 1+1 W ROSSMANNIE - ZAKUPY

Kilka dni temu zakończyła się promocja w Rossmannie, która przykuła uwagę wielu blogerek oraz moją. Zakupy robiłam przez 2 dni, ponieważ miałam ogromny dylemat co kupić. Moja kosmetyczka, jeśli chodzi o kolorówkę nie jest zbyt bogata. Postanowiłam zrobić rozeznanie w terenie i pomyśleć czego mi brakuje na obecną chwilę. Poczytałam Wasze opinie o produktach, które mnie zainteresowały i podjęłam decyzję, oto moje zdobycze.
W związku z tym, że od dłuższego czasu nie mogę trafić na maskarę, która spełniłaby moje oczekiwania. Postanowiłam kupić jedną, a drugą odebrać gratis. Padło na Maybelline The Falsies Volum Express, którą wiele dziewczyn polecało na swoich kanałach YouTube oraz blogach. Zależy mi na wydłużeniu i pogrubieniu rzęs jednocześnie, a tu producent właśni to obiecuje. Jakiś czas temu na kanale Hani Knopińskiej Grzenkowicz, obejrzałam test na żywo maskary również z Maybelline Big Eyes Volum Express, która zdziałała niesamowite cuda na jej rzęsach. Dlatego drugim wyborem był właśnie ten tusz, oba są w fazie testowania i za jakiś czas podzielę się z Wami swoją opinią.
W związku z tym, że moje kredki do oczu były już na wykończeniu postanowiłam się zaopatrzyć w nową czerń i brąz, bo te dwa kolory najczęściej używam. Z pośród wielu marek wybrałam, tę której jeszcze nie miałam, a mianowicie Manhattan. Pierwsza kredka jest z serii X - Act Eyeliner ( Black 1010N - Waterproof ), a druga Khol Kajal Eyeliner ( Antique Bronze 93L ). Obie mają bardzo intensywne odcienie i testuję je naprzemiennie, wrażenia opiszę za jakiś czas.
W kolejnym dniu zakupiłam dwie pomadki, ponieważ nie miałam żadnej w swojej kolekcji. Zawsze używałam błyszczyków lub balsamów do ust. Ponad to nie mogłam dobrać odpowiedniego odcienia, w którym czułabym się komfortowo. Po godzinie spędzonej w Rossmannie na poszukiwaniu tych właściwych, padło na Rimmel Moisture Renew w odcieniach 705 - Let`s Get Naked i 700 - Nude Delight.
Ostatnim moim wyborem były paletki cieni, które kupiłam z czystej ciekawości. Pierwszą z nich jest Rimmel Glam Eyes ( 001 Smokey Noir ), a druga to Maybelline Diamond Glow ( 05 Forest Drama )

Za całość zakupów zapłaciłam:

- Maybelline The Falsies Volum Express – 39,69 zł
- Maybelline Big Eyes Volum Express - Gratis
 - Manhattan X - Act Eyeliner ( Black 1010N - Waterproof ) – 15,99 zł
- Manhattan Khol Kajal Eyeliner ( Antique Bronze 93L ) - Gratis
- Rimmel Moisture Renew 705 - Let`s Get Naked – 26,99 zł
- Rimmel Moisture Renew 700 - Nude Delight - Gratis
- Maybelline Diamond Glow ( 05 Forest Drama ) – 38,79 zł
- Rimmel Glam Eyes ( 001 Smokey Noir ) - Gratis


Suma: 121,46 - Czyste szaleństwo ;)


Jeżeli spodobał Ci się ten post, podziel się nim z innymi i śledź mnie, aby być na bieżąco.

  Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Edith Beauty& Lifestyle , Blogger