JAK DOBRAĆ ROZMIAR BRANSOLETKI PANDORA?

Dziś przygotowałam krótki i praktyczny poradnik, dla osób chcących kupić bransoletkę PANDORA. Zwłaszcza jeśli zakupu dokonujemy przez internet, ponieważ w firmowych salonach w doborze odpowiedniej dla nas bransoletki pomaga nam sprzedawca. Jeśli jesteście zainteresowane tematyką związaną z oryginalnością charmsów oraz bransoletek tej firmy, zapraszam do wcześniejszego posta TUTAJ.



Rozmiar bransoletki jest bardzo ważny, ponieważ z czasem pod obciążeniem charmsów rozciąga się. W momencie, gdy kupimy zbyt dużą po jakimś czasie zacznie spadać z ręki, a zbyt mała uniemożliwi nam zginanie nadgarstka i nakładanie charmsów. Dlatego nasz wybór musimy zacząć od zmierzenie obwodu naszego przegubu ręki. Kiedy mamy pomiar musimy doliczyć do niego około 2 cm, czyli jeżeli obwód nadgarstka wynosi 16,5 cm + 2 cm = 18,5 cm. Zatem bransoletka powinna być w rozmiarze 19. Ten rozmiar jest najpopularniejszym i ja również taki mam. Zdarza się jednak, że kobiety mają mniejszy obwód nadgarstka i wybór padnie na rozmiar 18 lub niższy. Jeśli chcecie nosić bransoletkę ciaśniejszą, należy zaokrąglić rozmiar w dół, gdy ma być luźniejsza zaokrąglamy do góry. Na początku bransoletka "żmijka" jest zwarta z czasem zaczyna być bardziej plastyczna. Dlatego kolejnym wyznacznikiem podczas zakupu jest luz na szerokość palca wskazującego. Jeżeli mieści się Wam on swobodnie w luźno wiszącej bransoletce, tzn. że to odpowiedni rozmiar. 










 

 Jeżeli spodobał Ci się ten post, podziel się nim z innymi i śledź mnie, aby być na bieżąco.

  Photobucket Photobucket Photobucket Image and video hosting by TinyPic

10 komentarzy:

  1. Weszłam na stronę Pandory amerykańską tam są np.rozmiary 6,3 7,1 itd...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprawdopodobniej oni podają długość w calach, dlatego jest inna numeracja:)

      Usuń
  2. Chciałam zapytać jaką Ty wybrałaś długość? Ja mam obwód 16,5 i się zastanawiam czy 18 czy 19 :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj:) mój obwód ręki to 16cm, a rozmiar bransoletki 20cm. Wszystko zalezy od tego jak duzo charmsow na nia bedziesz zakladac. Moja jest pelna i mam duzo charmsow obszernych i ciezkich. Ekspedientka w Pandorze doradzila mi wlasnie wieksza, jesli chce ja bardziej zapelnic:) Najlepiej gdybys przeszla sie do firmowego sklepu i sobie popróbowała jak mniejsza i wieksza lezy Ci na rece:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak dobrać rozmiar bransoletki bangle? Nigdzie o tym nie piszą a to nie jest takie oczywiste, bo ona jest sztywna i nie układa się na dłoni, więc nie wiem, czy jeśli noszę 17 cm klasyczną, która zapełniona do połowy, już rozciągnięta, "lata" mi na ręce idealnie (15.5 cm nadgarstek) bangle nie będzie za mała? Z kolei 19 cm bangle może być za duża na 3-5 charmsów. Łańcuszkowa 19 cm po zapełnieniu do 1/3 zaczęła spadać mi z ręki.

    Nigdzie nie znalazłam nic o bangle, a.podobają mi się. Zakupy robię online, bo nie mam czasu na jazdy po salonach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie podsiadam bangle, mi nie odpowiada właśnie ta sztywność. Wydaje mi się, że najrozsądniej będzie zdjąć charmsy z tej żmijki, która pasuje Ci idealnie i ja zmierzyć. Na tej podstawie jesteś w stanie stwierdzić ile się rozciągnęła i bliżej jakiej wielkości obecnie jest. Myślę, że odpowiednia powinna być 17 w Twoim przypadku, ale bezpieczniej będzie uprzednio zmierzyć rozciągnięta żmijkę:)

      Usuń
  5. kupiłam ostatnio bransoletkę w rozmiarze 17 natomiast mam obwód nadgarstka 14-14,5cm i mam wrażenie jakby była za mała ale moze mi sie wydaje, nie mam żadnych charmsow jak na razie ale mam zamiar wypełnić cala bransoletkę, tak jak napisałaś w poście moj palec wskazujący normalnie wchodzi w to miejsce i pani w sklepie mówiła ze to idealny rozmiar ze sie rozluźni ale nie pytała mnie czy chce miec duzo charmsow czy nie i nje wiem czy dobrze zrobiłam i czy nie lepiej jakbym kupiła o rozmiar większa i czy po jakimś czasie ona stanie sie luźniejsza? co o tym sądzisz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj:) Myślę, że zrobiłaś bardzo dobrze :) moja też na początku była ciaśniejsza, a dziś jest idealna po dopakowaniu na nią dużej ilości charmsów. Nie martw się jeśli teraz wchodzi między nią, a nadgarstek palec, to jest idealnie:) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Dziekuje uspokoiłas mnie 😀

      Usuń
    3. Cieszę się, że mogłam pomóc :)

      Usuń

Copyright © 2014 Edith Beauty& Lifestyle , Blogger