❄❄❄ POMYSŁ NA KARTKI BOŻONARODZENIOWE RĘCZNIE ROBIONE ❄❄❄

Miałam dziś odrobinę czasu, dlatego wzięłam się za zrobienie kartek Bożonarodzeniowych. Co prawda nie udało mi się wykonać wszystkich, które sobie zaplanowałam. Nadrobię to w przyszłym tygodniu i wyślę. Myślę, że tworzenie własnych kartek jest bardzo przyjemnym momentem przedświątecznym. Osobiście wolę sama je wykonać, aby były oryginalne i od serca. 
edithbeautylifestyle.blogspot.com
Do stworzenia świątecznych kartek możemy użyć absolutnie wszystkiego:) Inwencja twórcza, kreatywność i wyobraźnia mogą tutaj wyczarować piękne dzieła. Przedstawiam Wam część z zrobionych przeze mnie kartek. 
edithbeautylifestyle.blogspot.com

Jeżeli spodobał Ci się ten post, podziel się nim z innymi i śledź mnie, aby być na bieżąco.

  Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Edith Beauty& Lifestyle , Blogger