ZRÓB TO SAM - DEKORACYJNE PUDEŁKO NA DROBIAZGI

Potrzebowałam ozdobnych pudełek, w których będę mogła przechowywać na widoku różne drobnostki. Początkowo chciałam kupić gotowe, aby nie musieć sama ich robić. Pochodziłam po sklepach i odechciało mi się tego pomysłu. Ceny rzędu 20 zł za kawałek kartonu ozdobionego taniej jakości materiałem, zmotywowała mnie do samodzielnego wykonania takiego pudełka. 



Do przygotowania takiego pudełka potrzebujemy: karton, materiał, nożyczki, ołówek, taśma dwustronna i przezroczysta, miarka, kartka z bloku technicznego.


Naszą pracę zaczynamy od zmierzenia szerokości i długości kartonu, uwzględniając wypełnienie materiałem również wewnętrznych ścian. Zapisujemy nasze pomiary na kartce i przechodzimy do zmierzenia tych wartości na materiale. 


Zmierzony kawałek materiału wykrawamy, przykładamy go do kartonu i sprawdzamy, czy wszystko poszło według planu. Następnie obklejamy karton w kilku miejscach na zewnątrz i wewnątrz taśmą dwustronną. Kiedy wszystko mamy gotowe przystępujmy do oklejania tkaniną, musimy pamiętać że materiał jest innym tworzywem niż papier. Należy go lekko naciągać, aby nie zmarszczył nam się w najmniej pożądanym miejscu. 


Kiedy mamy gotowy ten etap i cały karton pokryty jest tkaniną, przyklejamy w środku końce materiału taśmą bezbarwną do podłoża pudełka. Ostatnim etapem jest wycięcie wykończenia dna z papieru technicznego. Kładziemy pudełko na kartkę i obrysowujemy je, następnie wycinamy i wkładamy do środka. Jeśli okaże się zbyt długie, należy je dociąć do odpowiedniej wielkości.


Nasze dekoracyjne pudełko jest gotowe, teraz wystarczy umieścić w nim różne rzeczy i można cieszyć oko własnoręcznie wykonanym przedmiotem.








 
Jeżeli spodobał Ci się ten post, podziel się nim z innymi i śledź mnie, aby być na bieżąco. 


Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Image and video hosting by TinyPic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Edith Beauty& Lifestyle , Blogger