KOREKTOR CATRICE RE TOUCH LIGHT REFLECTING CONCEALER 005 LIGHT NUDE

Poszukiwałam od jakiegoś czasu korektora, który będzie lekki o właściwościach rozświetlających i jednocześnie nadającym się pod oczy. Zadowolona z zakupu CATRICE CAMOUFLAGE CREAM 020 LIGHT BEIGE, którego recenzję znajdziecie TUTAJ. Postanowiłam po raz kolejny postawić na tę firmę i poszukać czegoś odpowiedniego w ich szafie. Moją uwagę przykuł korektor o nazwie RE TOUCH LIGHT REFLECTING CONCEALER. 



Opakowanie produktu jest bardzo eleganckie i zwracające uwagę, między innymi dlatego wyróżnił się z pozostałych propozycji. Po nałożeniu testera na dłoń miałam pozytywne odczucia i zdecydowałam się na kolor 005 LIGHT NUDE. Aplikacja produktu jest łatwa i przyjemna ze względu na pędzelek, a dzięki "klikaniu" wydostaje się odpowiednia ilość produktu. 



Korektor ma lekką i płynną formułę, jednak dość szybko tężeje i nieodpowiednio rozprowadzony nieładnie zastyga na skórze. Zauważyłam, że po wyschnięciu zdecydowanie ciemnieje bez różnicy na jaką część twarzy został nałożony. Producent pisze, że produkt ma właściwości nawilżające, ja osobiście ich nie zauważyłam, a wręcz przeciwnie. Nakładając go pod oczy już po chwili ściąga mi skórę i uwydatnia zmarszczki, wchodząc w załamania. Zdecydowanie nie nadaje się do nakładania na nieprzygotowaną wcześniej skórę. Dlatego zanim go użyję, muszę użyć kremu nawilżającego, aby nie ukazał moich suchych skórek. Jego krycie jest takie dobie, trzeba użyć z dwóch warstw żeby przykryć wystarczająco delikatne cienie pod oczami. Rozświetlenie w przypadku tego produktu też nie należy do godnych uwagi. Nie odważyłbym się go przypudrować, ponieważ wyglądałoby to tragicznie. Niestety w moim przypadku produkt się nie sprawdził i nie kupię go już więcej. Ten korektor sprawdzi się raczej u osób, które nie mają dużych cieni pod oczami, a ich skóra jest normalna. Przy skórze suchej będzie uwydatniał jej suchość, a przy tłustej ważył się i rolował. 




\Jeżeli spodobał Ci się ten post, podziel się nim z innymi i śledź mnie, aby być na bieżąco.

  Photobucket Photobucket Photobucket Image and video hosting by TinyPic

3 komentarze:

  1. Miałam kiedyś ten korektor, opakowanie faktycznie wygląda pięknie. Pamiętam tylko, że był niedrogi i dobrze się spisywał, ale jakiś powód musiałam mieć, że do niego nie wróciłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też używam korektora Catrice ale tego w słoiczku, wydaje mi się bardziej wydajny i lepiej współgra z moją cerą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ten w słoiczku bije powyższy na głowę. Ja też używam tamtego, napisałam o nim osobny post. Kamuflaż z Catrice według mnie nie ma sobie równych za tę cenę; )

      Usuń

Copyright © 2014 Edith Beauty& Lifestyle , Blogger