JAK DBAM O SWOJE WŁOSY - OLEJOWANIE - L`OREAL PARIS ELSEVE MAGICZNA MOC OLEJKÓW - ELIKSIR ODŻYWCZY

Dziś przychodzę do Was z nowością w mojej pielęgnacji włosów. Do tej pory używałam olejów naturalnych, tłoczonych na zimno i kupowanych w ekologicznych sklepach lub aptekach. Bardzo sceptycznie podchodziłam do drogeryjnych propozycji, dlaczego?... Hmm sama nie wiem, żyłam przeświadczeniem, że są gorszej jakości i nic wielkiego nie uczynią. Czy się myliłam, to się okaże w dalszej części posta, który poświęcony jest olejowi firmy L`OREAL PARIS - MAGICZNA MOC OLEJKÓW - ELIKSIR ODŻYWCZY...

Zdecydowałam się na ten olej, ze względu na zachęcający opis. Od dłuższego czasu szukałam czegoś, co wygładzi moje końcówki i nie będzie wymagało wielokrotnego mycia i płukania włosów. To niestety jest obowiązkowe przy zwykłych olejach i utrudnia nieco życie, gdy trzeba szybko się wyszykować. Z tej serii, są jeszcze dwie propozycje o innym działaniu, jednak ja zdecydowałam się na odżywienie. Przy okazji trafiłam na promocję, więc udało mi się kupić ten produkt za połowę jego ceny. Opakowanie jest mega praktyczne i trwałe, z pewnością po wykończeniu oleju będę używała go do przelewania innych olei. Ponad to szata graficzna, kolorystyka i kształt nadaje produktowi luksusu. 


Pompka działa bardzo sprawnie, a blokada pozwala w bezpieczny sposób zabierać olej ze sobą do torby. Zapach produktu jest bardzo przyjemny i długo utrzymuje się na włosach, co mnie osobiście bardzo cieszy. Producent w swoim opisie, pisze że jego skład to sześć olei kwiatowych tj.: lniany, rumiankowy, słonecznikowy, kwiatu lotosu, różany oraz gardenii tahitańskiej. Dzięki takiemu połączeniu nasze włosy, są odżywione, chronione przed czynnikami zewnętrznymi, błyszczące, elastyczne oraz nie wysuszają się, brzmi niesamowicie i obiecująco.




Moje wrażenia po miesięcznym stosowaniu, są bardzo pozytywne. Olej bardzo szybko się wchłania, nawilża włosy i nie pozostawia ich tłustych. Zauważyłam, że moje końcówki przestały się puszyć i zdecydowanie poprawiła się ich kondycja. Kolejny plus to bezbolesne rozczesywanie włosów, które było moją zmorą. Mam bardzo gęste włosy, które sięgają do pasa, a gdyby tego było mało z góry są sztywne, a pod spodem się kręcą. Odżywki ułatwiają sprawę, ale szybko przetłuszczają włosy. Natomiast ten olej sprawił, iż przestały się ze sobą plątać i dodatkowo nie przyspiesza procesu przetłuszczania się oraz nie skleja włosów. Jest niesamowicie wydajny mimo swojej lejącej się konsystencji, a wmasowany w skórę dłoni pozostawia je miękkie i nawilżone. Puki co jest moim ulubieńcem i po wykończeniu tego opakowania kupię kolejne. Cena to stała to około 40 zł w zależności od drogerii oraz promocji lub jej braku.



Jakie, są Wasze doświadczenia z tym produktem oraz jakie oleje drogeryjnych firm polecacie?


Jeżeli spodobał Ci się ten post, podziel się nim z innymi i śledź mnie, aby być na bieżąco.

  Photobucket Photobucket Photobucket Image and video hosting by TinyPic Photobucket

6 komentarzy:

  1. Obecnie używam dwa olejki na końcówki ale niestety nie są one drogeryjne. Mimo wszystko świetnie działają na moje końcówki i chronią je przed rozdwajaniem.
    Tego olejku jeszcze nie miałam ale kusi bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten olejek, jednak na moich włosach bardzo źle działał.
    W dodatku z tego co pamiętam ma w składzie alkohol, więc to podwójne zło dla włosów.. Ciekawa jestem, czy po dłuższym stosowaniu nie spowoduje u Ciebie rozdwojenia końcówek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykończyłam 1 opakowanie i ogólnie byłam zadowolona. Nie rozdwoił mi końców na szczęście, ale nie stosowałam go więcej niż 1 miesiąc. Ciekawe co by było po dłuższym czasie, skoro ma alkohol w składzie...Nie kupiłam kolejnego opakowania, ponieważ stosuje teraz olej rycynowy na końcówki:)

      Usuń
    2. Wykończyłam 1 opakowanie i ogólnie byłam zadowolona. Nie rozdwoił mi końców na szczęście, ale nie stosowałam go więcej niż 1 miesiąc. Ciekawe co by było po dłuższym czasie, skoro ma alkohol w składzie...Nie kupiłam kolejnego opakowania, ponieważ stosuje teraz olej rycynowy na końcówki:)

      Usuń
  3. Mam całą serię szampon ,odżywkę i olejek ...kupiłam w Biedronce również w promocji :) Szampon +Odżywka super ,lecz po czasie trzeba go wymienić, gdyż bardzo nawilża i zaczęły mi się przetluszczac ...olejek używalam kilka razy na końce ,ale dawał mi jedynie tłusta warstwę ...akurat fryzjerka powiedziała mi ,by używać go do olejowania ,ale nie za często ...więc będę testować :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Edith Beauty& Lifestyle , Blogger