CHLOE SIGNATURE EAU DE PARFUM 50 ML MÓJ PERFUMOWY MUST HAVE

Przez bardzo długi okres poszukiwałam odpowiednich perfum dla siebie. Kiedy miałam jeszcze naście lat, były to przeważnie jakieś zapachy z Avonu, czy łatwo dostępne drogeryjne psikadełka. Problem z nimi jest jednak taki, że bardzo szybko wietrzeją i trzeba ich używać hektolitrami. Kiedyś od tak wybrałam się do Douglas`a i wyszłam stamtąd z kilkunastoma paskami. Zapominając zupełnie o tym, że mam je powkładane w portfelu. Następnego dnia, gdy czegoś w nim szukałam, zwabił i zaciekawił mnie jednocześnie niesamowicie przyjemny zapach. Okazało się, że jest to właśnie Chloe Signature, jeszcze tego samego dnia kupiłam swój pierwszy egzemplarz.




Eau De Parfum, jak sama nazwa wskazuje jest to woda perfumowana. Jednak dla wygodny, będę się posługiwała zamiennie określeniem perfumy. Zapakowana jest w bardzo elegancki kartonik, na którym widnieje logo firmy. Pełna klasyka, czyli to co lubię najbardziej:). Perfumy w środku ułożone, są w plastikowej podstawce, co wygląda bardzo estetycznie. Sam flakon wykonany jest z żłobionego szkła, na którym nasadzone jest metalowe wykończenie z logiem. Słodyczy i kobiecego smaku dodaje całości beżowa kokardka. Flakon prezentuje się bardzo bogato i cieszy oko, gdy stoi na toaletce.


Chloe Signature jest zapachem bardzo kobiecym, zmysłowym i niepowtarzalnym. Zdecydowanie jest to nuta koło której nie da się przejść obojętnie. Ma intensywną woń, ale nie jest ona ciężka, wręcz przeciwnie. Dzięki swojej lekkości idealnie nadaje się do codziennego używania na dzień. Natomiast jej uwodzicielski charakter spisze się również świetnie jako zapach na wieczór. Zatem, są to perfumy idealne, które pasują dla kobiet w każdym wieku. Ponad to, są niesamowicie wydajne, niewielka ich ilość wyczuwalna jest bardzo długo. Zwłaszcza, gdy psikniemy nimi jakąś część garderoby np. szal.

Nuta głowy: piwonia, frezja, liczi, przyprawy
Nuta serca: biała lilia, magnolia, róża
Nuta bazowa: ambra, drzewo cedrowe, miód


Zdecydowanie polecam ten zapach, który został wielokrotnie doceniony przez wiele gazet i rankingów. Namawiam Was jednak do zakupu perfum i wszelakich wód perfumowanych w stacjonarnych drogeriach lub firmowych sklepach. Mamy wtedy pewność, że produkt jest w 100% oryginalny. Większość z produktów oferowanych na różnych serwisach np. allegro jest niewiadomego pochodzenia. Sama miałam przykry incydent, gdzie padłam ofiarą oszustwa i zamiast oryginalnych perfum dostałam chińską podróbę. Zdaję sobie sprawę, że cena za 30 ml Chloe waha się w granicach 130 zł i więcej. Niemniej jednak warto zainwestować w ten zapach, który dzięki dużej wydajności posłuży na długo.



Jeżeli spodobał Ci się ten post, podziel się nim z innymi i śledź mnie, aby być na bieżąco.

  Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

1 komentarz:

Copyright © 2014 Edith Beauty& Lifestyle , Blogger