VERSACE BRIGHT CRYSTAL 50 ML ZAPACH BEZ KTÓREGO NIE MOGĘ SIĘ OBYĆ

Moja historia z tym zapachem jest krótka i treściwa. Miałam okazję powąchać go kiedyś u znajomej i zakochałam się. Zakupiłam swój pierwszy flakon i od tamtej pory nie rozstaję się z nimi. Idealnie komponuje się na każdą porę roku w letnie pory odzwierciedla dany okres, a podczas zimnoty panującej dookoła nastraja pozytywnie. Pozwalając sięgnąć pamięcią do wakacyjnego słonka. Obecnie mam 50 ml tego cudeńka i pomału zmierzamy ku końcowi, ale zamierzam wkrótce wybrać się po następnym brylant.




Klika słów odnośnie opakowania tych perfum. Zdecydowanie rzuca się w oczy dzięki ogromnej zatyczce przypominającej brylant. Wyszlifowano go na podobieństwo prawdziwego kamienia i ozdobiono na górze logiem firmy. Nie wygląda to tandetnie, flakon jest piękną ozdobą i u mnie zajmuje honorowe miejsce na toaletce. Dolna część jest szklana i nie przesadzono z nią w kwestii udziwnień, co wpływa korzystnie na efekt całości. Woda ma kolor delikatnego różu, który w połączeniu z tak ładnym opakowaniem stanowi klasę samą w sobie. Perfumy zapakowane, są w różowy kartonik na którym widnieją informacje o firmie, itp.




Zapach jest jednym słowem obłędny, można go wąchać godzinami. Jego nuta jest delikatna, świeża i elegancka. W moim odczuciu nadaje się dla kobiet w każdym wieku, młodym doda kobiecości, a dojrzałym wytworności. Kiedy łapię jakąś chandrę wystarczy jedno psiknięcie i humor mi się od razu poprawia. Nuty zapachowe w tej kompozycji składają się z:

Nuta głowy: Granat, Yuzu
Nuta serca: Magnolia, Peonia i Kwiat lotosu
Nuta bazy: Piżmo, Bursztyn, Mahoń, Akord lodowy


Dużym plusem jest to, że nie są one zbyt słodkie i nie męczą po czasie. Spotkałam się z opinią, że nie należą do zbyt trwałych perfum. Ja się z nią nie zgadzam, ponieważ u mnie wytrzymują przez cały dzień bez konieczności ponownego aplikowania. Nie wiem od czego to może zależeć, możliwe że od źródła z jakiego pochodzą perfumy. Nie mniej jednak, gdy popsikam garderobę to czasami po praniu zapach perfum jest nadal lekko wyczuwalny. Cena tego zapachu nie jest jakaś kosmiczna i utrzymuje się w widełkach jak reszta markowych perfum. Za 50 ml musimy zapłacić w Douglasie około 350 zł, ale czasami można trafić na fajne promocje. Mój flakon ma już rok czasu i używam go naprzemiennie z Chloe jak widać została ich jeszcze połowa. Bright Crystal, są bardzo wydajne, wiadomo że jeżeli będzie się nimi psikało kilkanaście razy w ciągu dnia to czas ich użytkowania się skróci.



Jeżeli spodobał Ci się ten post, podziel się nim z innymi i śledź mnie, aby być na bieżąco.

  Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Edith Beauty& Lifestyle , Blogger